Analýza zákazníka

Title Alternative:Consumer Analysis
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
This diploma work is focused on consumer analysis of reality market in Liberec´s region. The goal of this work is to describe current and potencional customers on the reality market in Liberec´s region. I should aslo recommend the company convenient strategy, which is related to this topic. The first part of this work introduces history, position and activities in the company. In the next part there is the theoretical and practical concept of the consumer behavior. Than follows the part about market description. First theoretically and than i tried to describe practically reality market in Liberec´s region. Final chapter treat about communication with consumers and how the company Relia, Ltd do it practically. In the end of this work are summarized reasons of each chaper and formulatid some suggestions to this problematic.
Tato diplomová práce se zabývá analýzou zákazníka realitního trhu v Libereckém kraji. Cílem mé práce je pomocí této analýzy popsat potenciální i stávající zákazníky na trhu realit v Libereckém kraji, případně doporučit vhodnou strategii týkající se této problematiky. První část práce je věnována historii, postavení a činnosti firmy. V další části se pak zaměřuji na teoretické i praktické pojetí chování zákazníka. Čtvrtou kapitolou mé práce je popis trhu, kdy tento popisuji nejdříve teoreticky. Poté navazuje část praktická, tedy popis realitního trhu na Liberecku. V závěrečné kapitole se věnuji komunikaci se zákazníkem a jejím užívání společností Relia, s. r. o. v praxi. V poslední části práce jsou pak shrnuty všechny závěry z jednotlivých kapitol a následně formulovány případné návrhy ke zpracovaným tématům.
Description
katedra: KMG; přílohy: Návrh dotazníku, ukázka webové stránky, ukázka letáků společnosti; rozsah: 96 s.
Subject(s)
consumer behavior, decision process, organizational structure, market dinamics, market efficiency, segmentation, marketing communication, kommunication process, kommunication mix, chování zákazníka, rozhodovací proces, organizační struktura, dynamika trhu, výkonnost trhu, segmentace, marketingová komunikace, komunikační proces, komunikační mix
Citation
ISSN
ISBN