Marketingový plán produktové řady

Title Alternative:The marketing plan of the product line
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The topic of this thesis is ``The marketing plan of product line{\crqq}. The marketing plan is processed on 2008 for the product line of wedding rings and engagement rings in the company DIANA GROUP a.s. The thesis begins a characteristic and historic development of company. The next important things are a theoretic and practical part. The theoretic part describes the marketing plan in general terms in all its parts according to specialized publication. In the practical part is made up the specific marketing plan. The aim of the thesis is explained in the introduction and the conclusion. In these parts I try to explain share of my marketing plan for the company DIANA GROUP a.s..
Diplomová práce je zpracována na téma Marketingový plán výrobkové řady. Marketingový plán na rok 2008 je zpracován pro řadu Snubních a zásnubních prstenů ve společnosti DIANA GROUP a.s.. Práce začíná charakteristikou a historickým vývojem společnosti, na který postupně navazuje teoretická a praktická část. Teoretická část popisuje obecně marketingový plán ve všech jeho částech podle odborné literatury. V praktické části jsem zpracoval konkrétní marketingový plán. V úvodu a závěru se snažím vysvětlit cíl diplomové práce a přínos mého marketingového plánu pro společnost DIANA GROUP a.s.
Description
katedra: KMG; přílohy: katalog snubních a zásnubních prstenů od společnosti DIANA GROUP a.s.; rozsah: 81 s., 8 s. příloh.
Subject(s)
analyse swot, price, distribution, financial planning, competition, marketing, communication, marketing targets, strategy of marketing, 4p, marketing plan, marketing research, planning of costs, product, product line, advertisement, budget, segmentation, metering system and checking system, market exhibitions, fairs, consumers, analýza swot, cena, distribuce, finanční plánování, konkurence, marketingová komunikace, marketingové cíle, marketingové strategie, marketingový mix, marketingový plán, marketingový výzkum, plánování nákladů, produkt, výrobková řada, reklama, rozpočet, segmentace, systém měření a kontroly, trh, výstavy a veletrhy, zákazníci
Citation
ISSN
ISBN