Moderní trendy v marketingové komunikaci

Title Alternative:Modern trends in marketing communications
Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Bakalářská práce se zabývá moderními trendy v marketingové komunikaci Vodafone Czech Republic a.s. Teoretická část se zaměřuje na vymezení dané problematiky včetně popsání moderní trendů v marketingové komunikaci. Praktická část se věnuje deskripci vybraného podniku a analýzou využití moderních trendů v marketingové komunikaci. Dále je pomocí dotazníkového šetření proveden a následně vyhodnocen výzkum. Práce je na základě výsledku výzkumu zakončena navržením doporučení, které by mohlo vést ke zlepšení současné situace v oblasti moderních trendů v marketingové komunikaci. .
The bachelor thesis deals with the modern trends in marketing communication of Vodafone Czech Republic a.s. The theoretical part gives a theoretical background of the issue including definition of modern trends in marketing communication. The practical part focuses on description of the chosen company and the analysis of modern trends its marketing communication. The following part of the practical part contains survey and its evaluation which is conducted by questionnaire. The conclusion of the thesis offers recommendations which could lead to an improvement of the current situation in the area of modern trends in marketing communication
Description
Subject(s)
Citation
ISSN
ISBN