Program Intenzivní péče

Title Alternative:The intensive care program
Loading...
Thumbnail Image
Date
2006
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
The dissertation is concerned with one of the newest project in the company Škoda Auto a.s., called {\clqq}The intensive care program``. The purpose of this work was to give an account of ``The intensive care program{\crqq}, to assess effectivity and prosperity. The introduction deals with theory of the services, the service marketing, the marketing research and the customer satisfaction. In the practical part there are firstly shown the informations about the company Škoda Auto. The next chapter is concerned with {\clqq}The businessman image analyse`` as a detection instrument of the customer satisfaction with services of the Škoda Auto service partners. In the following part is described {\clqq}The intensive care program``, let us say coaching as a producer intensive consultant service for the Škoda authorized service partners. This dissertation contains also the classification and the results confrontation of the Škoda authorized service partners before and after the coaching, the proposals of the improvement and recommendation to the company Škoda Auto. Some observations from the obtained data are noticed in the conclusion of this work.
Diplomová práce se zabývá jedním z novějších projektů ve firmě Škoda Auto a. s. nazvaným "Program Intenzivní péče". Cílem diplomové práce bylo popsat "Program Intenzivní péče", zhodnotit jeho účinnost a úspěšnost. Úvodní část se věnuje teoretickému popisu služeb, marketingu služeb, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou nejprve uvedeny informace o firmě Škoda Auto. Další kapitola se zabývá {\clqq}Analýzou image obchodníka``, jako nástrojem zjišťování spokojenosti zákazníka se službami servisních partnerů Škoda Auto. V následující části je již popsán samotný {\clqq}Program Intenzivní péče``, resp. coaching jako intenzivní poradenství výrobce autorizovaným servisním partnerům Škoda. Tato diplomová práce dále obsahuje hodnocení a porovnání výsledků autorizovaných servisních partnerů Škoda před a po coachingu, na základě zjištěných nedostatků návrhy zlepšení a doporučení firmě Škoda Auto a. s.. V závěrečné části jsou pak zachyceny určité postřehy ze získaných údajů.
Description
katedra: KMG; rozsah: 93 s., 4 přílohy (11 s.)
Subject(s)
service marketing, service, marketing research, customer satisfaction, businessman image analyse, service image, intensive care program, order, basic service processes, coaching, business premises classification, marketing služeb, služba, marketingový výzkum, spokojenost zákazníků, analýza image obchodníka, image servisu, program intenzivní péče, zakázka, základní servisní procesy, coaching, hodnocení provozoven
Citation
ISSN
ISBN