Zážitkový marketing - funkční oblečení pro sport

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fridrichová, Ludmila
dc.contributor.author Dvořáková, Lenka
dc.date 2010
dc.date.accessioned 2013-12-27
dc.date.available 2013-12-27
dc.date.issued 2010
dc.date.submitted 2009-10-30
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/4348
dc.description katedra: KHT; rozsah: 69 cs
dc.description.abstract V teoretické části této práce je pojednáno o event marketingu a jeho integraci v rámci komunikačního mixu firmy. Event marketing je jeden z novodobých marketingových nástrojů propagační politiky, který zejména v posledních letech nabývá na stále větší oblibě pro svou efektivitu. Hlavním znakem event marketingu jsou emoce zprostředkované formou nejrůznějších zážitků. Dalším stěžejním tématem práce jsou možnosti propagace pomocí event marketingu v rámci odbytu produktů firem zabývajících se výrobou sportovního a outdoorového oblečení. V textu jsou popsány vlastnosti funkčních a technických materiálů na výrobu oděvů pro sport a outdoorové aktivity. Dále je zde uvedena teorie správného oblékání pro fyzicky náročné aktivity systémem jednotlivých vrstev (sací, izolační a svrchní), příklady použitých technologií a materiály jež je možno pro jednotlivé vrstvy použít. V praktické části je řešen návrh konkrétního eventu pro zvolenou firmu zabývající se výrobou outdoorového oblečení na základě jejích individuálních cílů a potřeb a následné ekonomické zhodnocení. cs
dc.description.abstract The theoretical part of the project deals with event marketing and its integration into the corporate communication mix. As one of the latest marketing tools of promotion policy, event marketing has been gradually gaining its efficiency. The most significant feature of event marketing are emotions following various events. Another essential part of the project analyses the promotion opportunities with the means of event marketing in environment of sales departments of outdoor wear producers. The project describes features of functional and technical materials used in sports and outdoor wear industry. Further, there is a recommendation of appropriate wearing habits for physically demanding activities in a theory of layers (soaking, insulating and outer), examples of specific technologies and materials suitable for each of the functional layers. In the practical part of the project, there is a specific event for a selected outdoor wear producing company designed based on its specific targets and needs including a following financial evaluation. en
dc.format text
dc.language.iso cs
dc.publisher Technická Univerzita v Liberci cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zážitek cs
dc.subject zážitkový marketing cs
dc.subject sport cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject příroda cs
dc.subject aktivita cs
dc.subject pohyb cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject firma cs
dc.subject podnik cs
dc.subject textilie cs
dc.subject funkční oblečení cs
dc.subject marketing en
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject sport en
dc.subject outdoor en
dc.subject custommer en
dc.subject textile en
dc.subject functional wear en
dc.title Zážitkový marketing - funkční oblečení pro sport cs
dc.title.alternative EVENT MARKETING - FUNCTIONAL SPORTS WEAR en
dc.type Thesis
dc.degree.level bc
dc.date.defense 2010-06-02
dc.date.committed 2010-05-17
local.faculty Fakulta textilní cs
local.department KHT cs
local.identifier.stag 18723
local.note.administrators oprava_A
local.identifier.verbis 440176
dc.subject.verbis oděvní materiály cs
dc.subject.verbis sportovní oděvy cs
dc.subject.verbis clothing materials en
dc.subject.verbis sports wearing en
local.verbis.aktualizace 2019-10-05 06:10:22 cs
local.verbis.studijniprogram KHT Textil/Textilní marketing cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account