Sportovní lyžařské oblečení

Title Alternative:Clothes for Winter Sports
Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Cílem této bakalářské práce bylo zmapovat současnou situaci a odhadnout vývoj obchodu se sportovním textilem. V úvodu charakterizuji oděvy pro rekreační lyžování, včetně materiálů a technických detailů funkčních bund. Dále popisuji formy prodeje sportovního zboží v České republice a jejich předpokládaný vývoj. Na základě orientačního průzkumu nabídky a poptávky a současných světových tendencí v prodeji předkládám návrh marketingové strategie pro novou značku vstupující na český trh sportovního oblečení. Soustředila jsem se zejména na vyřešení základní otázky zda se dát cestou {\clqq}brandingu`` nebo {\clqq}nekomerční značky``.
The aim of this Bachelor thesis is to map the current situation and to forecast the future evolution of the sportswear business. I have dedicated in the introduction of this thesis to characterise the leisure- or sportswear, including specificaly materials and technical details of practical multifunctional jackets. In the following part I have described the distribution cannels of the sportswear in the Czech Republic and estimated the future sales trends. Based on the indicative research of the market demand and suply and on the current worldwide sales trends, I have developed a marketing strategy for a new brand entering the sportswear market. I have especialy focused to answer the question build up a brand or not.
Description
katedra: KHT; rozsah: 47 s., 50 s. obr. příloh
Subject(s)
sport, lyžování, funkční oblečení, bunda, formy prodeje, značka, cross-selling, sport, skying, practical clothes, jacket, forms of distribution, lebel, cross-selling
Citation
ISSN
ISBN