Pánské spodní prádlo

Title Alternative:Men´s undreclothing
Loading...
Thumbnail Image
Date
2005
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato bakalářské práce má za cíl navrhnutí rozšíření sortimentu pánského prádla pro Butik Eva, na základě marketingového výzkumu. První kapitola je Úvod, který blíže definuje cíl této práce.V druhé kapitole jsou popsány nejnovější trendy v oblasti pánského spodního prádla, včetně materiálového složení. Následuje kapitola o vybraných konkurenčních obchodech v Liberci a jejich cenová a materiálová nabídka. Kapitoly 6 - 7 obsahují teoretickou a praktickou část již zmíněného výzkumu. Navazující kapitola tvoří důkladné vyhodnocení dotazníku. Poslední kapitolu tvoří Závěr, který je věnován zhodnocení celého výzkumu a doporučení pro Butik Eva.
The aim oh this bachelor work is the suggestion how to extent assortment of men's underclothes for Eva's shop. This suggestion was based on marketing research. The first chapter is the introduction. It's role is to devone the aim of this work. The newest trends men's underclothing are desciribed in the second chapter. This section also includes the material's composition. The following chapter compare other underlothing's shops in Liberec, especially their prices and offers. Sixth and seventh chapter covers theoretical and practical part of mantioned marketing research. The next chapter is engaged in properly screening quetionare. The last chapter - conclusion - is made by research valuation and recommendation for Eva's shop.
Description
katedra: KHT; rozsah: 39 s., 3 s. obr. příloh.
Subject(s)
pánské spodní prádlo, výzkum, dotazník, nové trendy, men's underclothes, research, newest trends, inteview
Citation
ISSN
ISBN