Public relations vybraného podniku

Abstract
Diplomová práce Public relations vybraného podniku se zabývá problematikou využívání PR nástrojů a technik v konkrétní společnosti. V první části jsou nastíněna teoretická východiska dané oblasti včetně specifikace hlavních přístupů a modelů. V úvodu praktické části je nejprve prošetřena současná situace organizace prostřednictvím PEST a SWOT analýzy, která je dále rozšířená o konfrontační matici. Následně jsou popsány komunikační aktivity směrem dovnitř i vně organizace. V návaznosti na zjištěné skutečnosti jsou uvedeny návrhy na zlepšení, které by mohly eliminovat odhalené nedostatky a dopomoci tak k zvýšení povědomí o společnosti primárně u cílové skupiny studentů a absolventů středních a vysokých škol.
The master thesis Public Relations in the Chosen Company is focused on a challenge of using various PR tools and techniques in a selected company. The first part describes the theoretical background of PR including the details of the main approaches and models. In the practical part, PEST analysis and SWOT analysis extended by confrontational matrix are applied at first to investigate the current situation of the organization. It is followed by a description of its internal and external communication. Based on this information, possible solutions with the goal of diminishing the found issues are proposed. These should help to raise the awareness of the company in the target audience absolvents and students of high schools or college.
Description
Subject(s)
public relations, nástroje PR, PEST analýza, matice SWOT, interní PR, externí PR, tištěná média, elektronická média, online PR, event, public relations, tools PR, PEST analysis, SWOT analysis, internal PR, external PR, printed media, electronics media, online PR, event
Citation
ISSN
ISBN