Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu

Abstract
Diplomová práce na téma Možnosti využití PPC reklamy pro firmu při uplatňování online marketingu se zabývá soudobým přístupem k segmentaci a oslovování potenciálních zákazníků prostřednictvím moderních technologií. Teoretická část práce nastiňuje vývoj marketingu v čase, porovnává jednotlivé marketingové nástroje, nabízí pohled na nejrůznější přístupy ke komunikačním strategiím s uvedením reálných příkladů a v neposlední řadě zkoumá vliv internetu na danou problematiku a lidské chování z marketingového hlediska. Praktická část navazuje úvodem do elektronického obchodování a analýzou aktuálních trendů, pokud jde o tuto formu podnikání. Pokračuje představením českých i světových zástupců a jejich specifik, podrobně se věnuje českým spotřebitelským zvyklostem a preferencím v odvětví e-commerce, interpretuje výsledky analýzy stávající situace v oblasti online marketingu a na příkladu konkrétního e-shopu přináší tipy pro účinnou PPC reklamu, založené na subjektivním zhodnocení současného stavu. Představené návrhy, které vyplývají nejen z teoretických poznatků, ale také z dat a informací, získaných z interních zdrojů, mohou posloužit případným zájemcům z řad provozovatelů e-shopu s vylepšením jejich výsledků v oblasti internetové reklamy.
The diploma thesis focused on Use of PPC advertising model as a company's online marketing tool deals with current attitude to segmentation and addressing potential customers via modern technologies. The theoretical part of the thesis outlines the development of marketing in time, compares individual marketing tools, offers a perspective on various approaches to communication strategies, giving real examples and, last but not least, examines the influence of internet on the given issue and human behavior from a marketing point of view. The practical part follows with an introduction to e-commerce and an analysis of current trends in this form of business. It also introduces Czech and world representatives and their specifics, takes a close look at Czech consumer habits and preferences in the e-commerce industry, interprets the results of the analysis of the current situation in the area of online marketing and, on the example of a particular e-shop, provides tips for effective PPC advertising based on subjective assessment of the current situation. Introduced suggestions, that result not only from theoretical knowledge but also from data and information obtained from internal sources, can serve potential e-shoppers with an improvement of their online advertising results.
Description
Subject(s)
bidding, CPC, e-commerce, internet, marketing, online, PPC, reklama, advertising, bidding, CPC, e-commerce, internet, marketing, online, PPC
Citation
ISSN
ISBN