Logopedická péče v mateřských školách

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá především teorií logopedické péčea prevence u dětí předškolního věku. Převážná část teoretické části se snaží osvětlit a objasnitzákladní pojmy, podstatu a metody logopedické péče u dětí předškolního věku. V neposlednířadě se teoretická část zaměřuje na důležitost aktivní logopedické péče v mateřských školách.Celý popis problematiky je popsán v souladu s použitou odbornou literaturou. Praktická částse věnuje především průběhu logopedické péče či prevence v mateřských školách, a tokonkrétně v mateřských školách spadající do okresu Děčín. Pro potřeby bakalářské práce bylvytvořen dotazník, jehož výzkumný vzorek činily právě zmíněné mateřské školy v okreseDěčín. Cílem praktické části a potažmo celé bakalářské práce bylo tedy zhodnotit průběha frekvenci poskytované logopedické péče.
The thesis in its theoretical part deals mainly with theories of speech therapy and preventionof preschool aged children. The theoretical part seeks to shed light and clarify the basicconcepts, principles and methods of speech therapy in preschool children. Finally, thetheoretical part focuses on the importance of active speech therapy in kindergartens. The fulldescription of the problems is described in accordance with the applied literature. Thepractical part of the thesis focuses primarily on speech therapy and prevention inkindergartens, specifically in kindergartens within the district of Děčín. For the needs of thisthesis the questionnaire was made. The research sample consists of the mentionedkindergartens in the district of Děčín. The goals of the practical part and after all of the wholethesis was to evaluate the course and the frequency of speech therapy provided.
Description
Subject(s)
logopedická intervence, mateřská škola, narušené komunikační schopnosti, logopedie, vývoj řeči, odborná zařízení, logopaedic intervention, kindergarten, communication disability, speech therapy, speech development, specialized institutions
Citation
ISSN
ISBN