Realizační postup tvorby marketingových materiálů pomocí freewarových softwarových prostředků

Abstract
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingových materiálů a jejich realizací pomocí freewarových softwarových prostředků. Práce shrnuje marketingovou teorii vztahující se k propagačním materiálům. Ta obsahuje přehled marketingových materiálů a zásady jejich tvorby. Následně poskytuje rady, jak správně připravit dokumenty pro tisk. Práce dále zkoumá dostupné softwarové produkty se zaměřením na freeware a podrobněji popisuje a porovnává jejich vlastnosti. Produkty jsou rozděleny do dvou skupin: desktopové a on-line. V poslední části se nachází ukázka vytvořeného propagačního materiálu pro vybranou firmu. Za tím následuje shrnutí celé problematiky a doporučení. Cílem diplomové práce je zmapovat možnosti dnešních freewarových softwarových produktů pro tvorbu tištěných propagačních materiálů.
This thesis deals with the creation of marketing materials and their implementation using freeware software tools. This work summarizes the marketing theory related to promotional materials. It includes an overview of marketing materials and principles of their formation. After it provides advice on how to properly prepare documents for print. The thesis also examines the available software products focused on freeware and further describes and compares their properties. Products are classified into two groups: desktop and on-line. The last part is a demonstration promotional material created for the chosen company. This is followed by a summary of the issue and recommendations. The aim of this thesis is to explore the possibilities of today's freeware software products for the creation of printed promotional materials.
Description
Subject(s)
Marketing, propagační materiály, zpracování grafiky, grafické editory, Marketing, promotional materials, graphic processing, graphic editors
Citation
ISSN
ISBN