Výhody malých prodejen ve srovnání s obchodními řetězci na příkladu vybrané prodejny

Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na výhody malých prodejen oproti obchodním řetězcům na příkladu vybrané prodejny. Pro účely této práce byla vybrána společnost LEMA výpočetní technika s.r.o. Hlavním cílem byla analýza výhod malých prodejen a nástin vhodného návrhu, který by vedl ke zlepšení postavení vybrané malé prodejny. Teoretická část vychází z literární rešerše a věnuje se především základním pojmům obchodní teorie. V praktické části je představena společnost LEMA výpočetní technika s.r.o., poté následují dvě dotazníková šetření. První mělo za cíl především analyzovat hlavní výhody konkrétní prodejny v porovnání s obchodními řetězci. Cílem druhého dotazníku bylo do výzkumu zahrnout také respondenty preferující nákup a servis výpočetní techniky v obchodních řetězcích. V závěru práce se nachází vlastní návrh autorky práce, který byl vytvořen na základě literární rešerše a provedeného výzkumu.
The bachelor thesis is focused on advantages of small stores compared with retail chains on the example of a selected store. For the purpose of this thesis company called LEMA výpočetní technika s.r.o. was chosen. The main aim was analysis of advantages of small stores and an outline of a suitable suggestion which could result in improvement of their market position. The theoretical part is based on literary research and it especially deals with terms of business theory. In the practical part the company LEMA výpočetní technika s.r.o. is introduced, then two questionnaire surveys follow. The first survey was primarily aimed to analyze main benefits of a selected store compared with retail chains, whereas the second survey was concentrated on involvement of respondents who prefer purchase and service of computer technology in retail chains. The end of bachelor thesis contains author's own recommendation which was made on the basis of literary research and questionnaire surveys.
Description
Subject(s)
CZ-NACE, dotazník, malá prodejna, maloobchod, obchod, obchodní řetězec, společenská odpovědnost, zákazník, customer, CZ-NACE, questionnaire, retail chain, retailing, small store, social responsibility, trade
Citation
ISSN
ISBN