Klamné informace o paropropustnosti i polopropustnosti outdoorových výrobků textilního marketingu.

Abstract
Cílem práce je zhodnocení, zda výrobce podává spotřebiteli pravdivé informace o paropropustnosti i polopropustnosti outdoorového zboží. Zhodnocení je provedeno pomocí měření vzorků na přístroji Permetest. Naměřené hodnoty z Permetestu jsou vloženy do vzorců na převod z Ret na MWTR. Zjištěné výsledky jsou na konci měření porovnány s výsledky firem a vzájemně vyhodnoceny. V bakalářské práci jsou textilní vzorky změřeny na přístroji FX300, čímž je zjištěna prodyšnost textilních vzorků. Součástí bakalářské práce je vývoj outdoorových výrobků a jejich nabídka na trhu. Jsou zde vysvětleny pojmy, které se nejčastěji používají v terminologii outdoorových výrobků.
The main purpose of this work is evaluate information about vapor permeability and semipermeability which are given to customers by producers of outdoor products. The evaluation is made on the basis of results which were measured on Permetest device. Discovered value were converted by Ret to MWTR formulas. The final results are compared with companies officials results. This bachelor thesis contains results of permeability of textile samples which were discovered by FX300 device. Part of this work is focused on progress and market supply of outdoor products and there are explained the most used terms of outdoor terminology too.
Description
Subject(s)
KLÍČOVÁ SLOVA: outdoor, komfort, paropropustnost, výparný odpor, prodyšnost, K E Y W O R D S: Outdoor, comfort, vapor permeability, vapor resistance, breathability
Citation
ISSN
ISBN