Propagace oboru Textilní a oděvní návrhářství

Title Alternative:Textile and Fashion Design Promotion
Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Prostředí vysokých škol je z hlediska marketingového pojetí velmi specifické. Ačkoliv se poskytování vzdělávání řadí do terciárního sektoru, tedy sektoru služeb, vykazuje marketingová komunikace škol od komunikace ''klasických'' služeb značné odlišnosti. Předně se jedná o oblast, která je v České republice dlouhodobě podfinancována a marketingová kampaň je realizována s nízkým rozpočtem. Dalším specifikem je cílová skupina a budoucí koncový uživatel služby (zákazník). V našem případě se jedná o uchazeče o studium a následně studenta. Výstupem této práce je návrh komunikační strategie jedné ze součástí Technické univerzity v Liberci, Katedry designu Fakulty textilní. Kampaň je určena směrem k uchazečům o studium, studentům středních škol, kterých v posledních letech ubývá.
Description
37 s., 7 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
textile design, communication in marketing, textilní design, marketingová komunikace
Citation
ISSN
ISBN