Vstup vybrané české firmy na zahraniční trh

Title Alternative:Foreign Market Entry of a Selected Czech Company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce pojednává o problematice expanze české společnosti na zahraniční trh. Cílem práce je na základě zjištěných způsobů vstupu na zahraniční trhy doporučit vhodnou strategii expanze, analyzovat vybrané zahraniční trhy a zhodnotit potenciál těchto trhů pro vstup dané firmy. V první části práce jsou vymezeny jak tradiční možnosti vstupu na zahraniční trh, tak alternativní metody vstupu za použití internetu. Dále je představena společnost, na kterou je diplomová práce zaměřena. V následující části je provedena analýza vybraných zahraničních trhů. Na závěr je zvolena vhodná strategie vstupu dané firmy a na základě předešlého průzkumu vybrán vhodný trh.
Description
119 stran :barevné ilustrace, tabulky, grafy +1 CD-ROM
Subject(s)
international trade, electronic commerce, foreign markets, mezinárodní obchod, elektronický obchod, zahraniční trhy
Citation
ISSN
ISBN