Komunikační strategie vybraného podniku

Abstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením komunikační strategie vybraného podniku v kontextu současných trendů v oblasti marketingu a e-commerce. Teoretická část práce se zaměřuje na detailní rozbor konceptů marketingu, e-commerce, marketingového mixu a komunikačního mixu, s důrazem na jejich vzájemné propojení a význam pro efektivní budování značky a vztahů se zákazníky. V praktické části práce je analyzována komunikační strategie společnosti Alza.cz. Tato analýza zahrnuje posouzení marketingového mixu a komunikačního mixu společnosti, stejně jako hodnocení současných komunikačních aktivit. Zároveň je představen návrh na zlepšení komunikační strategie, který je zaměřen na cílovou skupinu studentů. Tento návrh vychází z analýzy současných trendů a preferencí studentů a má za cíl vytvořit inovativní a komunikační kampaň.
This thesis deals with the analysis and evaluation of the communication strategy of a selected company in the context of current trends in marketing and e-commerce. The theoretical part of the thesis focuses on a detailed analysis of the concepts of marketing, e-commerce, marketing mix and communication mix, with an emphasis on their interconnection and importance for effective brand building and customer relations. The practical part of the thesis analyses the communication strategy of Alza.cz. This analysis includes an assessment of the company's marketing mix and communication mix, as well as an evaluation of current communication activities. At the same time, a proposal for improving the communication strategy is presented, which is aimed at the target group of students. This proposal is based on the analysis of current trends and preferences of students and aims to create an innovative and communication campaign.
Description
Subject(s)
Marketing, Komunikační strategie, Marketingový mix, Komunikační mix, Alza.cz
Citation
ISSN
ISBN