dc.contributor.advisor |
Voženílek, Robert |
|
dc.contributor.author |
Marek, Tomáš |
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-26 |
|
dc.date.available |
2016-07-26 |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.tul.cz/handle/15240/17455 |
|
dc.description |
68 stran, 10 stran příloh :ilustrace +2 výkresy, 1 CD-ROM |
cs |
dc.description.abstract |
Předložená práce se zabývá problematikou hlučnosti pátého rychlostního převodu u převodovky s označením MQ100, která je součástí agregátu vozu Škoda Citigo, VW Up a Seat Mii. Výsledkem práce je návrh nového ozubení s ohledem na součinitel trvání záběru pro pátý rychlostní stupeň, s cílem eliminace hluku. Výpočet je zaměřen na celočíselný součinitel délky trvaní záběru na profilu, na šroubovici a jejich kombinaci. V této práci jsou též zhodnoceny jednotlivé technologie výroby ozubení a byla navržena optimální technologie, která dovoluje nastavení požadované geometrie.
 Provedl jsem analýzu současného stavu již existujících pokusů o vyřešení této problematiky. Byla použita data ze zkušebních stavů, z jízdních zkoušek a především výkresových dokumentací současného ozubení. Posoudil jsem již dosažené výsledky a navrhl ozubení, při jehož konstrukci jsem vycházel ze zkušeností předních odborníků v tomto oboru. |
cs |
dc.format |
text |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Technická Univerzita v Liberci |
cs |
dc.relation.isreferencedby |
http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=32217&typ=1 |
|
dc.relation.isreferencedby |
http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=32217&typ=2 |
|
dc.relation.isreferencedby |
http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=32217&typ=3 |
|
dc.source.uri |
http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=32217 |
|
dc.subject |
gearing |
en |
dc.subject |
machine structures |
en |
dc.subject |
převodové mechanismy |
cs |
dc.subject |
strojní konstrukce |
cs |
dc.title |
Návrh opatření pro snížení hlučnosti soukolí pátého rychlostního stupně u převodovky MQ100 |
cs |
dc.title.alternative |
Design of decreasing loudness problems of the fifth gear in gearbox with specification MQ100 |
en |
dc.type |
Thesis |
|
dc.degree.level |
mgr |
|
dc.date.defense |
2015-06-17 |
|
local.faculty |
Fakulta strojní |
cs |
local.department |
KVM |
cs |
dc.identifier.signature |
V 91/15 S |
|
local.identifier.stag |
32217 |
|
local.note.administrators |
oprava_B |
|
local.identifier.verbis |
kpw06484999 |
|
dc.subject.verbis |
strojní konstrukce |
cs |
dc.subject.verbis |
převodové mechanismy |
cs |
dc.subject.verbis |
gearing |
en |
dc.subject.verbis |
machine structures |
en |
local.verbis.aktualizace |
2019-10-05 07:28:04 |
cs |
local.verbis.studijniprogram |
KVM Strojní inženýrství/Konstrukce strojů a zařízení |
cs |