Marketingová komunikace vybraného podniku

Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení úspěšnosti komunikační strategie vybrané společnosti. Úspešnost bude posuzována podle analyzování jednotlivých prvků komunikačního mixu, které společnost využívá a toho, jakým způsobem spotřebitelé vnímají danou značku. Popsáno bude jakým způsobem jsou firmy schopné prostřednictvím marketingové komunikace ovlivňovat spotřebitelské chování. Pozornost bude věnována zejména moderním trendům v oblasti marketingové komunikace. u vybrané společnosti bude také popsán vývoj značky od vzniku založení.
This bachelor thesis is focused on evaluating the success of the communication strategy of a selected company. Success will be assessed according to the analysis of the individual elements of the communication mix that the company uses and how consumers perceive the brand. It will be described how companies are able to influence consumer behavior through marketing communication. Attention will be paid especially to modern trends in the field of marketing communication. The development of the brand since the establishment of the company will also be described for the selected company.
Description
Subject(s)
Brand, komunikační mix, komunikační strategie, marketingová komunikace, podnik, Brand, communication mix, communication strategy, company, marketing communication
Citation
ISSN
ISBN