Návrh marketingové strategie technologického startupu

Abstract
Bakalářská práce se věnuje online marketingové strategii. Cílem práce je navržení a implementace online marketingové strategie pro technologický startup, který se zabývá vývojem webové aplikace, která uživatelům usnadňuje správu a nastavení výkonnostních reklam. Teoretická část vysvětluje pojem online marketing a online komunikace, dále se zaměřuje na vybrané nástroje online komunikace a jejich metriky. Poslední kapitola teoretické části je věnována vymezení pojmu startup a jejich podpoře v České republice. V úvodu praktické části je představen konkrétní startup Tanganica (TGNCA s.r.o.), pro který je online marketingová strategie navrhována. Po analýze dosavadní marketingové komunikace startupu je navržena online marketingová strategie pro sociální sítě Facebook a Instagram, která je následně implementována. V poslední části bakalářské práce je daná strategie vyhodnocena a v závěru je navrženo doporučení pro další postup.
The bachelor thesis deals with online marketing strategy. The main goal of the thesis is to design and implement an online marketing strategy for a technology startup, which develops a web application that makes it easier for users to manage and set up performance ads. The theoretical part explains the concept of online marketing and online communication. Next part focuses on selected tools of online communication and their metrics. The last chapter of the theoretical part is devoted to define the concept of startups and their support in the Czech Republic. The introduction of the practical part presents a specific startup called Tanganica (TGNCA s.r.o.), for which an online marketing strategy is proposed. After the analysis of the current marketing communication of the startup, an online marketing strategy for the social networks Facebook and Instagram is proposed. Then this strategy was implemented. In the last part of the bachelor thesis, the marketing strategy is evaluated and in the end a recommendation for further action is proposed.
Description
Subject(s)
Marketing, marketingová komunikace, marketingové nástroje, metriky nástrojů, online marketing, online marketingová strategie, sociální sítě, startup, strategie, Marketing, marketing communication, marketing tools, tool metrics, online marketing, online marketing strategy, social networks, startup, strategy
Citation
ISSN
ISBN