Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care

Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace online marketingové strategie s využitím konceptu See, Think, Do, Care. Cílem práce je zhodnocení současného stavu online marketingových aktivit a navržení možných zlepšení napříč celou online marketingovou strategií za pomocí STDC nástroje. V první části jsou představena teoretická východiska online marketingu, následně jsou podrobněji rozebrány vybrané nástroje online marketingu a framework STDC od Avinashe Kaushika. Teoretická část je zakončena kapitolou, která popisuje současné trendy v online marketingu s ohledem na pandemii COVD-19. Praktická část představuje zkoumanou společnost a dále popisuje její konkurenci. Stěžejní částí je zhodnocení dosavadního stavu online komunikace podniku, včetně analýzy klíčových slov, analýzy webových stránek a sociálních sítí. Na základě získaných znalostí jsou dále navržena různá doporučení, vylepšení, a především je navržena samotná online strategie s využitím frameworku See, Think, Do, Care.
The diploma thesis deals with the issue of optimizing the online marketing strategy using the concept of See, Think, Do, Care. The aim of the work is to evaluate the current state of online marketing activities and to suggest possible improvements across the entire online marketing strategy using the STDC tool. The first part presents the theoretical basis of online marketing, followed by a more detailed analysis of selected online marketing tools and STDC framework by Avinash Kaushik. The theoretical part ends with a chapter that describes current trends in online marketing with respect to the COVD-19 pandemic. The practical part presents the examined company and further describes its competition. The main part is the evaluation of the current state of online communication of the company, including the analysis of keywords, analysis of websites and social networks. Based on the acquired knowledge, various recommendations and improvements are proposed, and above all, the online strategy itself is proposed using the framework See, Think, Do, Care.
Description
Subject(s)
Online marketingová strategie, E-mailing, Marketing, Marketingová komunikace, Online marketing, PPC reklama, SEO, Sociální sítě, STDC framework, Online marketing strategy, E-mailing, Marketing, Marketing communication, Online marketing, PPC advertising, SEO, Social networks, STDC framework
Citation
ISSN
ISBN