E-COMMERCE LIVE STREAMING – AN EMERGING INDUSTRY IN CHINA AND A POTENTIAL FUTURE TREND IN THE WORLD

Title Alternative:ŽIVÝ PŘENOS ELEKTRONICKÉHO OBCHODOVÁNÍ – ROZVÍJEJÍCÍ SE PRŮMYSL V ČÍNĚ A POTENCIÁLNÍ BUDOUCÍ TREND VE SVĚTĚ
Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická univerzita v Liberci, Česká republika
Abstract
Vzhledem k širokému používání Internetu se mnoho průmyslových odvětví rychle rozvíjí. Ekonomika založená na Internetu představuje významnou hrozbu pro tradiční ekonomiku. Živé vysílání plus elektronický obchod, který je považován za současnou globální ekonomickou situaci, je výsledkem kombinace živého vysílání a různých průmyslových odvětví prostřednictvím Internetu. Živý přenos elektronického obchodu je jedním z nejdůležitějších typů online živého přenosu. V tomto článku je definován jako živý přenos platformy elektronického obchodování používaný KOL nebo prodejci produktů prostřednictvím vestavěné funkce živého vysílání platformy k propagaci zboží, značek, událostí atd. k dosažení cílů expozice značky a prodej produktů. Tento druh marketingového nástroje nyní převládá. V živém přenosu elektronického obchodování však existuje mnoho nedostatků, které je třeba zlepšit, protože vývoj elektronického obchodování je nezralý a dohled nad používáním Internetu stále probíhá.
Mit der weit verbreiteten Nutzung des Internets haben sich viele Branchen rasant entwickelt. Die auf dem Internet basierende Wirtschaft stellt eine erhebliche Bedrohung für die traditionelle Wirtschaft dar. Live-Streaming plus E-Commerce, der als aktueller globaler Wirtschaftsstatus anerkannt ist, ist das Ergebnis der Kombination von Live-Streaming und verschiedenen Branchen über das Internet. E-Commerce-Live-Streaming ist eine der wichtigsten Arten des Online-Live-Streamings. In diesem Artikel wird es als Live-Streaming der E-Commerce-Plattform definiert, die von Meinungsführern oder Produktverkäufern über die integrierte Live-Streaming-Funktion der Plattform zur Verbreitung von Waren, Marken, Ereignissen usw. verwendet wird, um die Ziele der Markenbekanntheit zu erreichen und Produktverkäufe. Diese Art von Marketinginstrument ist mittlerweile weit verbreitet. Es gibt jedoch viele Mängel, die verbessert werden müssen, da die Entwicklung des E-Commerce noch nicht ausgereift ist und die Überwachung der Internetnutzung noch nicht abgeschlossen ist.
With the widespread use of the Internet, many industries have developed rapidly. The economy based on the Internet poses a significant threat to the traditional economy. Live streaming plus e-commerce, which is acknowledged as the current global economic status, is the result of combing live streaming and various industries through the Internet. E-commerce live streaming is one of the most essential types of online live streaming. In this article, it is defined as the live streaming of the e-commerce platform used by Key Opinion Leaders or product sellers through the built-in live streaming function of the platform to propagate goods, brands, events, etc. to achieve goals of brand exposure and product sales. Compared with the traditional economic model, the combined model of e-commerce and live streaming has its advantages and characteristics. This kind of marketing tool is now prevalent. However, there are many deficiencies in e-commerce live streaming that need to be improved since the development of e-commerce is immature and supervision of Internet use is ongoing.
Wraz z upowszechnieniem się Internetu nastąpił gwałtowny rozwój wielu gałęzi przemysłu. Gospodarka oparta na Internecie stanowi znaczące zagrożenie dla tradycyjnej gospodarki. Transmisja na żywo (live streaming) oraz handel elektroniczny, który jest uznawany za obecną globalną sytuację gospodarczą, są wynikiem połączenia transmisji na żywo i różnych branż przemysłowych za pośrednictwem Internetu. Transmisja na żywo w handlu elektronicznym jest jednym z najważniejszych rodzajów transmisji na żywo online. W niniejszym artykule zdefiniowano to jako transmisję na żywo platformy e-commerce używanej przez KOL lub sprzedawców produktów za pośrednictwem wbudowanej funkcji transmisji na żywo platformy w celu promowania towarów, marek, wydarzeń itp. w celu osiągnięcia celów związanych z prezentacją marki i sprzedażą produktów. Ten rodzaj narzędzia marketingowego jest obecnie dominujący. W live streamingu istnieje jednak wiele niedociągnięć, które wymagają poprawy, ponieważ rozwój handlu elektronicznego jest niedojrzały, a nadzór nad korzystaniem z Internetu jest w toku.
Description
Subject(s)
Consumer behavior, Digital and social media, E-commerce live streaming, New media marketing
Citation
ISSN
1803-9782
ISBN