Oblékání zákaznic s nestandardní postavou

Abstract
Práce se zabývá problematikou propagace textilního oděvního zboží pro nekonfekční velikosti. Jsou definované jednotlivé typy postav. Ženy nadměrných velikostí postrádají vizualizaci oblečení. Řešením je vytvoření fotonávodu, který vhodně prezentuje nadměrné oblečení. Díky němu mají ženy nadměrných velikostí lepší představu o tom, jak bude daný oděv vypadat na nich a motivuje k vyššímu prodeji. Přílohou práce je fotonávod oblečení pro postavu typu přesýpacích hodin.
This thesis addresses common promotional issues of textile plus size clothing. There are defined particular body types. Plus size women usually miss visualization. The right solution could be a picture manual that would provide a proper presentation of plus size clothing. Plus size women would have a better idea of how that particular piece of clothing would look on them and it would also raise the sales. There is attached the picture manual to this thesis that is presenting clothing for curvy (hourglass) body type.
Description
Subject(s)
Fotonávod, nadměrná velikost, vizuální marketing, e-shop, typy postav, styly oblékání, výběr oblečení, Picture manual, plus size, visual marketing, e-shop, body types, fashion styles, choosing outfits
Citation
ISSN
ISBN