Nové trendy v marketingu podniku

Title Alternative:New Trends in Corporate Marketing
Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Předmětem diplomové práce ''Nové trendy v marketingu podniku'' je navrhnout doporučení pro zvýšení efektivity marketingové komunikace, a tím i zajištění vyšší konkurenceschopnosti Oborové zdravotní pojišťovny (OZP) zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví. Úvodní kapitoly definují pojmy jako marketing, marketingový mix či efektivita. Hlavní pozornost směřuje k trendům v marketingové komunikaci. Vybranými trendy jsou mobilní, digitální, guerillový a event marketing společně s product placementem. Práce nejdříve teoreticky představí aktuální trendy a následně zkoumá jejich praktické využití v rámci pojišťovny. Současně je analyzována i činnost konkurence. Následuje porovnání komunikačních nástrojů OZP s konkurenčními pojišťovnami. Závěr práce se věnuje hodnocení a tvorbě doporučení.
Description
110 stran :barevné ilustrace, tabulky, grafy +1 CD-ROM
Subject(s)
marketing, communication in marketing, marketing, marketingová komunikace
Citation
ISSN
ISBN