Hodnocení fyziologického komfortu autosedaček s využitím měřícího zařízení STAN

Abstract
AnotaceTato diplomová práce se v teoretické části věnuje složením automobilových sedaček z hlediska konstrukčních vrstev. Zaměřuje se na druhy materiálů sendvičové vrstvy. Definuje pojem jako komfort a jeho následné dělení na jednotlivé druhy se zaměřením na termo-fyziologický komfort. Popisuje zařízení pro objektivní hodnocení materiálů určených pro automobilové sedadla. V praktické části byly provedeny měření se zaměřením na hodnocení fyziologického komfortu autosedadel s využitím měřícího zařízení STAN (Seat Test Automotive Manikin) a na základě objektivních měření na zařízení SGHP byly vyhodnocené a následně porovnané termofyziologické vlastnosti potahů autosedadel.
AbstractThis diploma thesis in the theoretical part describes the composition of the car seat in terms of structural layers. It focuses on the types of sandwich layer materials. It defines the concept of comfort and its subsequent division into individual species with a focus on thermo-physiological comfort. It describes devices for objective evaluation of physiological comfort of car covers and analyzes evaluation of materials intended for car seats. In the practical part, objective measurements were performed with a focus on the evaluation of physiological comfort of car seats using the measuring device STAN (Seat Test Automotive Manikin) and based on objective measurements on the SGHP device were evaluated and then compared thermophysiological properties of car seat covers.
Description
Subject(s)
termofyziologické vlastnosti, autosedadlo, sendvičová vrstva, komfort, STAN, thermophysiological properties, car seat, sandwich layer, comfort, STAN - Seat Test Automotive Manikin
Citation
ISSN
ISBN