Nerovnoměrný rozvoj regionů České republiky v rámci výuky 2. stupně základních škol

Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou nerovnoměrného rozvoje na území České republiky. Toto téma je transformováno do didaktické opory pro učitele zeměpisu na 2. stupni základních škol. V práci je uveden všeobecný přehled o výuce zeměpisu a odborné vymezení tématu práce. Součástí práce je vytvořený roční tematický plán a tematický celek vztahující se k danému tématu a navrhované přípravy vyučovacích hodin, které v sobě nesou problematiku nerovnoměrného rozvoje regionů České republiky. Nerovnoměrný rozvoj je v návrzích pojat z několika hledisek, avšak po většinou s odkazem na periferní a jádrové oblasti.
The diploma thesis deals with the issue of uneven development in the Czech Republic. This topic is transformed into a didactic support for geography teachers at the 2nd level of primary schools. The thesis provides a general overview of the teaching of geography and the professional definition of the topic of the work. The part of the work is an annual thematic plan and thematic unit related to the topic and the proposed preparation of lessons, which carry the issue of uneven development of the regions of the Czech Republic. Uneven development is conceived in the proposals from several points of view, but mostly with reference to peripheral and core areas.
Description
Subject(s)
zeměpis, Česká republika, periferní oblast, jádrová oblast, centrum, učebnice, tematický plán, tematický celek, geography, Czech Republic, peripheral area, core area, center, textbook, thematic plan, thematic unit
Citation
ISSN
ISBN