Metodika korfbalu pro 1. stupeň základní školy

Abstract
Hlavním cílem závěrečné práce je modifikace pravidel korfbalu a vytvoření metodického materiálu této netradiční sportovní hry pro využití na 1. stupni základní školy. K naplnění cíle byl zpracován metodický materiál zaměřený na modifikace a varianty průpravných her a cvičení, které vhodně doplňují postupné kroky nácviku techniky korfbalu. Materiál je koncipován pro jednotlivé ročníky 1. stupně. Cvičení byla ověřena v praxi a u žáků se setkala s velkým ohlasem. Práce dále zahrnuje názor žáků na zařazení této netradiční sportovní hry do výuky tělesné výchovy, pohled učitele tělesné výchovy a ředitele školy.
Main aim of this thesis is a modification of korfball rules and a creation of primary school methodological material focused on this unconventional sport game. To compete the goal, a methodological material focused on modifications and varieties of preparatory games and exercises, which suitably complement the gradual steps of practicing the korfball technique, was prepared. The material is designed for the primary school by classes separately. Its exercises were verified in practice and they met with a great response from students. The thesis also contains students' opinion on the inclusion of this activity into the physical education regular classes and a perspective of either a physical education teacher or a school principal.
Description
Subject(s)
Korfbal, modifikace, základní škola, výuka, dítě, sport, hra, Korfball, modification, elementary school, teaching, child, sport, game
Citation
ISSN
ISBN
Collections