Komunikační strategie vybrané firmy

Title Alternative:Communication strategy of the specific company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace firmy SUBARU ČR s.r.o., která sídlí v Praze a zabývá se importem vozů značky Subaru do České republiky. Cílem je zhodnotit současné firemní aktivity týkající se marketingové komunikace a navrhnout konkrétní doporučení, která zlepší současnou komunikační strategii firmy. Tři jednotlivé kapitoly první části práce se zabývají teoretickými východisky marketingové komunikace, konkrétními tradičními, ale také trendovými komunikačními nástroji. V následující, praktické části je představena výše zmíněná společnost a je u ní proveden primární a sekundární výzkum, které slouží pro následnou analýzu komunikační strategie firmy a vedou k návrhu nových doporučení.
Description
117 s., 18 s. příl. :il., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, marketingová komunikace
Citation
ISSN
ISBN