Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu

Abstract
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikační strategii na sociální síti Instagram. Zaměřuje se na tvorbu, hodnocení a optimalizaci komunikační strategie. Instagram je velice populárním marketingovým nástrojem dnešní doby a vyznačuje se soustavně a dynamicky měnícím se prostředím. V dnešní době již existuje několik zaručených postupů a faktů, které dokážou firemní komunikaci na Instagramu podpořit a zajistit růst firemního profilu a míry zapojení uživatelů. V rámci této práce dojde k vyhodnocení dosavadní komunikace vybrané firmy a bude vypracován návrh nové optimalizační strategie. Nová komunikační strategie byla aplikována během období tří měsíců na Instagramu vybrané firmy a následně byly zhodnoceny dopady aplikovaných změn v komunikaci. Na základě výsledků byl vytvořen návrh na udržitelný dlouhodobý plán, který by měl zajistit růst profilu i po ukončení sledovaného období a přinesl by případně i lepší ekonomické výsledky firmy.
The thesis deals with marketing communication on the social network Instagram. Thesis focuses on the optimization, development, and evaluation of the communication strategy. Instagram is popular marketing tool nowadays and is typical by its constantly and dynamically changing environment. Today, there are already several guaranteed approaches and facts, that can effectively support communication of businesses on Instagram and bring the growth of the company's profile and user engagement. Within this thesis, the existing communication of the selected company will be evaluated and proposal for a new optimization strategy will be developed. The new communication strategy was applied over a period of three months on the Instagram of the selected company and subsequently the effects of applied changes in the communication were evaluated. Based on the results, a proposal for a sustainable long-term strategy plan was created. This long-term strategy plan should ensure the growth of the profile even after the end of this tracked period. This plan should also be able to possibly bring better economic results of the selected company.
Description
Subject(s)
marketingová komunikace, online marketing, sociální sítě, Instagram, online marketingová strategie, Marketing Communication, Online Marketing, Social Media, Instagram, Online Marketing Strategy
Citation
ISSN
ISBN