Naučná stezka Klokočskými skalami jako volnočasová aktivita pro děti a mládež

Abstract
HLUBUČEK, M. (2020). Naučná stezka Klokočskými skalami jako volnočasová aktivita pro děti a mládež. Liberec: Fakulta přírodovědně - humanitní a pedagogická, Technická univerzita Liberec.Cílem bakalářské práce je návrh a realizace volnočasového programu pro děti a mládežs možností zařazení dětí s postižením (zrakového a sluchového) v prostorách naučné stezky Klokočskými skalami. Práce navrhuje možnosti aktivního využití volného času formou prožitkové pedagogiky při poznávání kulturního, geologického a přírodního dědictví v oblasti přírodní rezervace Klokočských skal, se zaměřením na děti a mládež včetně osob se sluchovým a zrakovým postižením. Bakalářská práce se taktéž zabývá vývojem výchovy, vzdělávání a pojetí volného času a přibližuje čtenáři znalosti z oboru volnočasové, zážitkové a speciální pedagogiky.
HLUBUČEK, M. (2020). Educational trail through Klokočské rocks as a leisure activity for children and youth. Liberec: Faculty of Science - Humanities and Education, Technical University of Liberec.The aim of the bachelor thesis is the design and implementation of a leisure program for children and youth with the possibility of including children with disabilities (visual and hearing) in the educational trail through Klokočské rocks. The work proposes the possibilities of active use of free time in the form of experiential pedagogy in learning about cultural, geological and natural heritage in the nature reserve Klokočské rocks, focusing on children and youth, including people with hearing and visual impairments. The bachelor's thesis also deals with the development of education, training and the concept of leisure time and introduces the reader to knowledge in the field of leisure, experiential and special pedagogy.
Description
Subject(s)
Volnočasová pedagogika, prožitková pedagogika, smyslové postižení, inkluze, Klokočské skály, Leisure-time pedagogy, experience education, sensory disabillities, inclusion, Klokočské rocks
Citation
ISSN
ISBN