Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ

Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou používání aktivizujících výukových metod v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Tato práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické.Teoretická část obeznamuje čtenáře s pojmem aktivizující výuková metoda, uvádí teorie, na nichž je koncept aktivizujících výukových metod vystavěn, a charakterizuje vybrané aktivizující výukové metody, které je možné využít v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ.Praktická část poskytuje ucelený přehled o přípravě, průběhu i výsledcích výzkumného šetření, jehož cílem bylo ověřit, zda aktivizující výukové metody podněcují motivaci žáků mladšího školního věku k učení anglického jazyka.
The diploma thesis deals with the issue of using active learning in English language classes at primary school. The paper consists of two parts, theoretical and practical.The theoretical part acquaints the reader with theoretical knowledge about the concept of active learning, presents the theories active learning is based on and describes selected active learning methods that can be used in English language classes at primary school.The practical part provides an overview of preparation, process and results of the research. The goal of the research was to verify if active learning fosters pupils? motivation to learn English.
Description
Subject(s)
výukové metody, motivace, aktivizující výukové metody, anglický jazyk, 1. stupeň ZŠ, vliv aktivizujících výukových metod na žáky, teaching methods, motivation, active learning, English, primary school, influence of active learning on pupils
Citation
ISSN
ISBN