Návrh marketingové strategie

Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro firmu LAWI Sport s.r.o. Firma LAWI Sport s.r.o. se zaměřuje na výrobu sportovního oblečení. V první části jsou na základe rešerše literatury vymezena důležitá teoretická východiska, která slouží jako základ pro vypracování této práce. Konkterétně jsou zde vymezeny pojmy týkající se malých a středních firem, strategického řízení firmy a marketingového řízení firmy. Druhá část se zaměřuje na firmu LAWI Sport s.r.o. Nejprve je zde představena samotná firma, dále historie firmy a její současný marketingový mix. Pomocí analýzy PESTEL, Porterova modelu pěti sil a interní analýzy je provedena situační analýza v rámci které je zhodnocen současný stav. Na základě provdených analýz v praktické části je navržena marketingová strategie, která firmě umožní obstát v konkurenčním prostředí.
This diploma thesis focuses on new marketing startegy proposal for the company LAWI Sport s.r.o. The company LAWI Sport s.r.o. focuses on the production of sportswear. In the first part, based on a literature review, important theoretical background is defined, which serves as a basis for the elaboration of this work. Specifically, there are defined terms related to small and medium-sized companies, strategic management of company and and marketing management of company. The second part focuses on the company LAWI Sport s.r.o. First, the company itself is introduced, then the history of the company and its current marketing mix. With help of the PESTEL analysis, Porter's five forces analysis and internal analysis, a situation analysis is carried out, within which the current state is evlaluated. Based on the analysis carried out in the practical part, a marketing strategy is proposed that will enable the company to succeed in a competitive environment.
Description
Subject(s)
Konkurence, marketingový mix, marketing, situační analýza, sportovní oblečení, strategie, Competitors, marketing mix, marketing, strategy, sportswear, situation analysis
Citation
ISSN
ISBN