Jak na digitální marketingovou strategii firmy

DSpace Repository

Show simple item record

dc.creator Semerádová, Tereza
dc.creator Weinlich, Petr
dc.creator Švermová, Pavla
dc.creator Lamr, Marián
dc.creator Suková, Lenka
dc.creator Míková, Ladislava
dc.creator Dostál, Michal
dc.date.accessioned 2021-02-24T07:51:40Z
dc.date.available 2021-02-24T07:51:40Z
dc.date.issued 2021-02-24
dc.identifier.isbn 978-80-7494-564-9
dc.identifier.uri https://dspace.tul.cz/handle/15240/159805
dc.description.abstract Správně nastavená digitální strategie vychází nejen z potřeb potenciálních zákazníků, ale rovnou měrou i z potřeb firmy, která ji realizuje a jejích dostupných zdrojů. Nikde není psáno, že pro online komunikaci se zákazníkem a propagaci firmy musíte využít všechny dostupné nástroje, sám zvládnout správu inzertních systémů či se stát odborníkem na online marketing. Zpravidla stačí i malé kroky a malá zlepšení, aby se o vás vaši zákazníci v online světě dozvěděli a mohli vás zastihnout i v době, kdy vaši provozovnu nemůžou navštívit osobně. Nezapomínejte, že všechno nemusíte zvládnout sami. Stačí vědět, čeho chcete dosáhnout, co potřebujete, koho potřebujete a případné chybějící dovednosti můžete poptat například u šikovného vývojáře webových stránek, studenta se zájmem o marketing a sociální sítě, či u marketingové agentury. Díky rostoucímu zájmu o tyto znalosti, roste i jejich nabídka a určitě vás potěší, že klesá zároveň i jejich cena. Pořízení e-shopu, pěkných webových stránek či placené reklamy na internetu již není záležitost v řádech desítek tisíců určená pro velké firmy, ale běžný komunikační nástroj dostupný i pro začínající firmy. cs
dc.language.iso cs cs
dc.title Jak na digitální marketingovou strategii firmy cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

My Account