Jak na digitální marketingovou strategii firmy

Abstract
Správně nastavená digitální strategie vychází nejen z potřeb potenciálních zákazníků, ale rovnou měrou i z potřeb firmy, která ji realizuje a jejích dostupných zdrojů. Nikde není psáno, že pro online komunikaci se zákazníkem a propagaci firmy musíte využít všechny dostupné nástroje, sám zvládnout správu inzertních systémů či se stát odborníkem na online marketing. Zpravidla stačí i malé kroky a malá zlepšení, aby se o vás vaši zákazníci v online světě dozvěděli a mohli vás zastihnout i v době, kdy vaši provozovnu nemůžou navštívit osobně. Nezapomínejte, že všechno nemusíte zvládnout sami. Stačí vědět, čeho chcete dosáhnout, co potřebujete, koho potřebujete a případné chybějící dovednosti můžete poptat například u šikovného vývojáře webových stránek, studenta se zájmem o marketing a sociální sítě, či u marketingové agentury. Díky rostoucímu zájmu o tyto znalosti, roste i jejich nabídka a určitě vás potěší, že klesá zároveň i jejich cena. Pořízení e-shopu, pěkných webových stránek či placené reklamy na internetu již není záležitost v řádech desítek tisíců určená pro velké firmy, ale běžný komunikační nástroj dostupný i pro začínající firmy.
Description
Subject(s)
Citation
ISSN
ISBN
978-80-7494-564-9
Collections