Marketingová strategie podniku internetového obchodu

Title Alternative:Marketing Strategy of the Internet Enterprise
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Diplomová práce se zabývá aplikací marketingové strategie vhodné v internetovém prostředí do internetového obchodu. Pro zpracování diplomové práce byl vybrán internetový obchod www.levne-nadobi.cz, který vlastní společnost FEEL s.r.o., který plánuje pro rok 2014 značné vylepšení optimalizací svých stránek a tím přivedení nových návštěvníků, z kterých by se později měli stát zákazníci. Cílem diplomové práce je pomocí marketingové strategie vylepšit stávající situaci internetového obchodu na internetovém trhu. V první části diplomové práci jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti optimalizace, internetového marketingu, zákonů pro e-shopy a internetového marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza současného stavu, představen profil společnosti a analýza výsledků změn. Na základě získaných údajů z analýz jsou navržené změny v internetovém obchodu.
Description
105 s., 8 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
marketing, electronic commerce, marketing, elektronický obchod
Citation
ISSN
ISBN