Marketingová strategie hotelu Ještěd

Title Alternative:Hotel Ještěd and its marketing strategy
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými východisky marketingové strategie a jejich aplikacemi na hotel Ještěd v Liberci. V průběhu práce je vymezena podstata a obecné postupy pro vypracování situační analýzy a marketingové strategie se zaměřením na hotelnictví. Praktická část práce se zabývá charakteristikou hotelu Ještěd a zpracovává strategické analýzy pro zkoumaný podnik. Na základě dat z analýzy tržního prostředí a SWOT analýzy byly navrhnuty cíle a změny v současném marketingovém mixu hotelu Ještěd. Tyto návrhy jsou zaměřeny především na prvky zvyšující hodnotu pro zákazníka a na zvýšení návštěvnosti v zimním období.
Description
84 s., 12 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
marketing, tourism, marketing, cestovní ruch
Citation
ISSN
ISBN