Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů ve firmě

Title Alternative:Application of non-traditional marketing communication tools in company
Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Technická Univerzita v Liberci
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace firmy PBL Liberec s. r. o., která provádí organizaci paintballových akcí. Cílem je navrhnout implementaci změn komunikační strategie firmy na základě analýzy a zhodnocení současných marketingových komunikačních aktivit. Pozornost je věnována především netradičním marketingovým komunikačním nástrojům a možnostem jejich uplatnění v komunikačním mixu společnosti. Zároveň je provedeno porovnání nových komunikačních trendů s tradičními přístupy v marketingové komunikaci. Důležitou součástí práce je návrh nové komunikační kampaně, zaměřené na využití paintballu jako teambuildingové aktivity pro firmy.
Description
112 s., 5 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, marketingová komunikace
Citation
ISSN
ISBN