Analýza maturitních didaktických testů z českého jazyka

Abstract
Cílem teoretické části bakalářské práce je vytvořit přehled o podobě maturitní zkoušky z českého jazyka a literatury, především o stavbě didaktického testu, který je stěžejním bodem práce. Analytická část zkoumá didaktické testy z jarního zkušebního období 2017-2019 na základě hodnotících kritérií vytyčených v teoretické části práce. Hlavním cílem je vypozorovat, zdali by současná podoba maturitních didaktických testů mohla souviset se vzrůstající neúspěšností u maturitní zkoušky.
The thesis' theoretical part sums up the Czech language and literature final exam, namely the structure of the achievement test, which is also the thesis' main point. The analytical part researches the achievement tests from 2017-2019 based on the criteria stated in the theoretical part. The thesis' main goal is the deduction, whether may the tests' current forms be linked to the annual increase of ineffectuality among the graduating students, or not.
Description
Subject(s)
didaktický test, český jazyk a literatura, maturitní zkouška, testové otázky, neúspěšnost, anlýza, achievement test, Czech language and literature, final exam, test questions, ineffectuality, analysis
Citation
ISSN
ISBN