Společenská odpovědnost ve vybrané firmě

Abstract
Cílem diplomové práce na téma Společenská odpovědnost ve vybrané firmě je charakterizovat koncept společenské odpovědnosti, analýza tohoto konceptu ve vybrané firmě a následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout příslušná vylepšení. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou následně rozděleny na několik subkapitol. První kapitola práce je teoretická a další dvě jsou praktické. Cílem první kapitoly je definování pojmu společenská odpovědnost a pojmů s tímto pojmem souvisejících. Druhá kapitola práce se zaměřuje na společnost Škoda Auto, a. s. V první části této kapitoly je představena samotná společnost, včetně její historie a současného stavu, a v části druhé je provedena analýza společenské odpovědnosti v této firmě. Analýza se zaměřuje na všechny tři pilíře společenské odpovědnosti, kterými jsou zisk, lidé a planeta. Poslední kapitolou jsou výsledky dotazníkového šetření šířeného mezi zaměstnanci Škoda Auto, a. s., které rovněž slouží jako podklad k následnému navržení zlepšení na poli společenské odpovědnosti.
The diploma thesis on Corporate Social Responsibility in a Selected Company aims to define the CSR concept, its analysis in a selected company, followed by a questionnaire survey and proposing feasible improvements. The diploma thesis is divided into the main chapters that are subdivided into small chapters. First chapter is theoretical and other two are practical. The first chapter defines corporate social responsibility and related terms. The second chapter focuses on Skoda Auto company where this business organization is introduced, including its history and current situation. The following part examines corporate social responsibility within this company. The analysis pays particular attention to all three pillars of corporate social responsibility, which are profit, people and planet. The final chapter reveals results of the survey focused on Skoda Auto employees. Gained results are also used as the basis of possible improvements in the area of corporate social responsibility.
Description
Subject(s)
CSR, společenská odpovědnost, stakeholders, Škoda Auto, udržitelnost, CSR, Corporate Social Responsibility, Skoda Auto, Stakeholders, Sustainability
Citation
ISSN
ISBN