Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu

Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnoty zákazníka a jejími atributy, postojem zákazníka, jeho spokojeností a loajalitou. První část práce je věnována teoretickým východiskům postojů zákazníků a jimi vnímané hodnoty. V následující části je krátce charakterizována společnost, její zákazníci a především výrobky, jejíž atributy jsou předmětem hodnocení spokojenosti v rámci uskutečněného marketingového výzkumu. Primárním cílem výzkumu bylo identifikovat takové oblasti atributů, které zákazníci považují při nákupu za důležité, avšak nejsou spokojeni s úrovní jejich poskytování. Přínos práce tvoří navržená opatření, která mají za úkol zlepšit tyto atributy, které byly zákazníky podniku označeny za slabou stránku. Zavedením opatření bude firma schopna zdokonalit nabízenou hodnotu, tím pádem i pozitivně ovlivnit postoj svých zákazníků.
The diploma thesis deals with the issue of customer value and its attributes, customer attitude, satisfaction and loyalty. First part of this thesis is dedicated to the theoretical basis of customer attitudes and perceived value. The following section briefly characterizes the company, its customers and especially its products, whose attributes are the subject of customer satisfaction survey. The primary goal of the survey was to identify the areas of attributes that customers consider important when purchasing, but are not satisfied with them. The main contribution of the thesis are the suggested measures, which aim to improve specific attributes, which were identified by the customers of the company as a weakness. By implementing these measures, the company will be able to improve the perceived value, and thus to positively affect the customers attitude.
Description
Subject(s)
Atributy, hodnota zákazníka, hodnota vnímaná zákazníkem, hodnota zákazníka pro podnik, postoj zákazníka, spokojenost zákazníka, loajalita zákazníka, Attributes, customer value, perceived value, customer value for the company, customer attitude, customer satisfaction, customer loyalty
Citation
ISSN
ISBN