Marketingová komunikace subjektu Bílí Tygři Liberec se zaměřením na zahraniční klienty

Title Alternative:Bílí Tygři Liberec and its marketing communication related to foreign clients
Abstract
Diplomová práce na téma Marketingová komunikace subjektu Bílí Tygři Liberec se zaměřením na zahraniční klienty se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti ze sportovního prostředí. Text je zaměřen především na komunikační strategie hokejového klubu a konkrétně rozebírá přístup firmy k získávání nových klientů. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se marketingové komunikace a sportovního marketingu. V praktické části je představena společnost Bílí Tygři Liberec, s. r. o. a její komunikační činnost. Pomocí dotazníkového šetření je určen názor zahraničních zákazníků firmy na její komunikaci. Výsledky dotazníkového průzkumu jsou zpracovány v poslední kapitole této práce, ve které je představen návrh prvků marketingové komunikace, které by měl hokejový klub začlenit do své kampaně na další sezonu, aby získal klienty z německého pozahranní. Tato kapitola se opírá nejen o informace získané z dotazníkového šetření, ale i o vlastní zkušenosti s komunikačními procesy ve společnosti.
Description
86 s., 9 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
communication in marketing, marketingová komunikace
Citation
ISSN
ISBN