Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu

Title Alternative:Marketing strategy designed to improve company's position in the market
Abstract
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci na evropském a českém automobilovém trhu a navrhnout vhodné marketingové kroky pro zlepšení pozice značky SEAT na trhu v České republice. Společnost dříve patřila mezi deset nejprodávanějších značek na českém trhu a jejím cílem je se do této pozice vrátit. První část práce je tvořena teoretickým přehledem věnovaným marketingu, marketingovému mixu a k tomu patřičným činnostem. Druhá část je zaměřena na představení a zhodnocení současné pozice nejen importéra těchto vozů, ale i výrobce. Poté je zhodnocena současná situace panující na evropském i českém automobilovém trhu, jak z pohledu produkce a prodeje vozů, tak i z pohledu ekonomické situace. Závěrem je provedeno dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky společnosti a jsou společnosti navržena jednotlivá opatření pro zlepšení pozice značky na trhu.
Description
93 s., 26 s. příl. :obr., tab., grafy +CD ROM
Subject(s)
marketing, marketing
Citation
ISSN
ISBN