Marketingový plán založení svatebního salónu

Loading...
Thumbnail Image
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Cílem bakalářské práce je vytvořit reálný marketingový plán pro nově vznikající svatební salón. V teoretické části je nejprve zpracovaná rešerše pro vytvoření marketingového plánu. V praktické části se následně tyto informace použijí pro samotnou realizaci jednotlivých marketingových kroků, které následně přispějí k vytvoření kompletního marketingového plánu na konkrétní podnik.
The aim of this thesis is to create a real marketing plan for a newly emerging wedding salon. In the theoretical part is first processed search for creating marketing plan. In the practical part, this information is then used for the actual implementation of individual marketing steps, which will subsequently contribute to the creation of a complete marketing plan for a specific company.
Description
Subject(s)
Marketingový plán, analýza trhu, SWOT analýza, marketingová strategie, marketingový cíl, marketingový průzkum, dotazník, svatební salón, Marketing plan, market analysis, SWOT analysis, marketing strategy, marketing goal, marketing research, questionnaire, wedding salon
Citation
ISSN
ISBN