On-line komunikační strategie internetového obchodu

Abstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou on-line komunikace internetového obchodu z teoretického i z praktického hlediska. Pro uvedení do problematiky je nejprve teoreticky charakterizováno elektronické podnikání. Součástí je představení jeho druhů, výhod a nevýhod i definování samotného internetového obchodu. Další část se zabývá vymezením základních pojmů z on-line marketingu a nástrojů digitální propagace. Praktická část se pak zaměřuje na představení vybraného internetového obchodu a na zhodnocení současného stavu on-line marketingové strategie tohoto obchodu. V závěru práce je rozebráno několik návrhů pro zlepšení nynějšího stavu on-line marketingu vybraného internetového obchodu.
This diploma thesis deals with on-line communication of the internet shop both from theoretical point of view, as well as, the practical point of view. In order to introduce the issue, first is theoretically characterized electronic business. Part of it is the introduction of its types, advantages and disadvantages as well as the definition of the internet shop itself. The next part deals with the definition of basic terms from on-line marketing and digital promotion tools. The practical part then focuses on the presentation of the selected on-line store and on the evaluation of the current state of on-line marketing strategy of this store. At the end of the work are discussed several suggestions for improving the current state of on-line marketing of the selected on-line store.
Description
Subject(s)
Elektronické podnikání, e-shop, Facebook, Instagram, internet, internetový obchod, on-line marketing, sociální síťě, YouTube, webová stránka, web, Electronic business, e-shop, Facebook, Instagram, Internet, internet shop, on-line marketing, social networks, YouTube, website, web
Citation
ISSN
ISBN