Současné postavení Škoda Auto a. s. na automobilovém trhu

Abstract
Tématem bakalářské práce je geografická analýza působení společnosti Škoda auto a. s. na automobilovém trhu. V bakalářské práci je představena automobilka Škoda auto včetně její historie, zároveň je představen koncern VW a jeho 12 dceřiných společností, mezi které právě Škoda auto a. s. patří. Dále jsou v této bakalářské práci uvedena města, kde Škoda auto a. s působí v České republice a které modelové řady jsou v nich vyráběny, kapitola je uzavřena vizí společnosti, jenž obsahuje 3 části, které jsou hlavním zájmem celého odvětví automotive a to je ekologie, elektromobilita a hybridní pohony automobilů. Poslední velkou kapitolou je působení Škody auto a. s. mimo Českou republiku, která je věnována především exportu a trendovosti automobilky. Počty dodaných vozů jsou rozděleny do jednotlivých regionů. Na samém konci bakalářské práce jsou v krátkosti popsány všechny zahraniční výrobní závody Škody auto a. s. Součástí práce jsou rozhovory, které byly vedeny se zaměstnanci Škody auto a. s. z 3 různých zcela odlišných oddělení (výroba, technický vývoj a marketing), aby jejich odpovědi nemohly být zaměřeny jedním směrem.
The main subject of this bachelor's thesis is geografical analysis of the Škoda auto Company on the automotive market. In this bachelor's thesis is an introduction of the Škoda auto facility, including it's history, while also introducing the Volkswagen Group and it's twelve automotive companies, of which is the Škoda auto Company part of. Furthermore, this bachelor's thesis includes the cities of Czech republic, in which the Škoda auto company operates and which model series they produce. In the next part, I analyzed Škoda auto Company's operation outside of Czech republic and provided description of every manufacturing plant. Next part consists of the company vision, which contains three parts, which are the main focus of the whole automotive industry. These are ecology, electromobility and hybrid drive of automobiles. The last part of the bachelor's thesis takes a closer look on the company's popularity and numbers of delivered cars, split into single regions. This thesis also includes interviews with Škoda auto company's employees from three completely different departments (production, technical development and marketing), providing different views on the subject.
Description
Subject(s)
automobilový průmysl, Škoda auto a. s, koncern VW, export, elektromobilita, automotive industry, Škoda auto Company, Volkswagen group, export, elektromobility
Citation
ISSN
ISBN