Letní táborový taneční program pro oddíl dětí mladšího školního věku

Abstract
Tato bakalářská práce se zaměřuje na přípravu, realizaci a hodnocení tanečního tábora pro děti mladšího školního věku pod záštitou Domu dětí a mládeže v Dobrušce. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí volného času, domu dětí a mládeže, táboru či skupiny. Zaměřena je také na ontogenetický vývoj dětí mladšího školního věku, emocionální vývoj i motorické a koordinační schopnosti. Jednou z kapitol je tanec, popisující moderní tanec a taneční výchovu. Praktická část obsahuje plánování, realizaci a hodnocení programu. Za hlavní cíle táborového programu označuji porozumění pojmu rytmus, jeho vytleskání či znázornění pohybem těla, navázání nových přátelství, zlepšení koordinace pohybu při tanci a procvičení paměti zapamatováním si, uložením a opětovném vybavení si několika tanečních choreografií. Výsledky těchto cílů jsou vyhodnoceny pomocí pozorování a zadaného dotazníku.
This bachelor theses focused on preparation, realization and evaluation of dance camp for primary school-aged children under the auspices of a Leisure centre house in Dobruška. The paper is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part I focused on the ontogenetic and emotional development of their motor and coordination skills. In one of the chapters I describe dance, modern dance and dance education. The practical part consists of planning, realization and evaluation of the program. The main goals of the camp program are understanding the term rhythm, being able to clap or move in rhythm, making new friendships, improving coordination of dance movements and practising memory by encoding, storing and retrieving several dance choreographies. The outcomes of the goals are evaluated using observing and a questionnaire.
Description
Subject(s)
volný čas, letní tábor, tanec, mladší školní věk, program, leisure time, summer camp, dance, primary school, program
Citation
ISSN
ISBN