Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou

Abstract
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace turistického informačního centra v Jablonci nad Nisou pojednává o jednotlivých částech komunikačního mixu této instituce. Cílem práce je porovnání využívané marketingové komunikace s dalšími TIC. Teoretická část charakterizuje pojmy marketingová komunikace, cestovní ruch a informační centrum. Poté se těmto pojmům věnuje podrobněji v jednotlivých částech literární rešerše. V praktické části bakalářské práce je představen zvolený subjekt a jeho nástroje, které používá ke komunikaci se zákazníkem a s veřejností. V následující části dochází k představení 4 dalších TIC a charakterizování jejich využívaných komunikačních nástrojů. Následná komparace poukazuje na nedostatky této komunikace TIC v Jablonci nad Nisou. Výsledek zhodnocení obsahuje konkrétní návrhy řešení.
Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad NisouThe bachelor thesis called Marketing communication of tourist information centre in Jablonec nad Nisou deals with individual parts of the communication mix of this institution. The goal of this thesis is to compare the used marketing communication with other tourist information centres. Theoretical part characterizes marketing communication, tourism and information centre. These terms are then dealt with in more detail in individual parts of literary research. The practical part of the bachelor thesis introducses the selected subject and its tools, which it uses to communicate with the customer and the public. In the following section there are 4 additional tourist information centres introduced. There are also their communication tools. The subsequent comparison points to the shortcomings of this communication in TIC in Jablonec nad Nisou. The result of the evaluation contains concrete proposals for solutions.
Description
Subject(s)
Cestovní ruch, Marketingová komunikace, Sociální sítě, Turistické informační centrum, Webové stránky, Marketing Communication, Social Networking Sites, Tourism, Tourist Information Centre, Websites
Citation
ISSN
ISBN