Optimalizace procesů technické podpory informačního systému SAP v koncernu Johnson Controls

Abstract
Bakalářská práce se zabývá řízením procesů struktury service desk, poskytujícízákaznickou podporu služeb IT. Práce je zaměřena především na procesy správyincidentů a vyřizování uživatelských žádostí, jejichž zjednodušení je navrhovánov rámci první úrovně service desku informačního systému SAP vybraného podniku.V prvé části jsou podrobně představeny teoretické pojmy související s danouproblematikou, společně s použitými softwarovými produkty společnosti SAP. Druháčást zabývá společností Johnson Controls Autobaterie spol. s r. o., a navrhovanýmprojektem rozšíření stávajících nástrojů webové podpory IS.
The bachelor thesis deals with the processes of the service desk structure, whichprovides customer support for IT services. The aim of the thesis is primarily on processes incident management and request fullfilment, whose simplification is proposed for the first level IS SAP service desk of selected company. In the first part are presented the theoretical definitions associated the problematics, together with the SAP software products used. The second part represents Johnson Controls Autobaterie Ltd. together with the proposed extension project of current web support tools.
Description
Subject(s)
SAP service desk, ITIL, request fulfilmet, incident management, nástroje webové podpory, SAP NetWeaver, Web Dynpro ABAP, Ticket Status Tool, SAP service desk, ITIL, request fulfilmet, incident management, web support tools, SAPNetWeaver, Web Dynpro ABAP, Ticket Status Tool
Citation
ISSN
ISBN