Volba optimální on-line marketingové strategie v prostředí sociálních sítí

Abstract
Diplomová práce je zaměřena na problematiku tvorby a optimalizaci marketingové strategie na sociálních sítích včetně vhodné aplikace brandové strategie. Cílem diplomové práce je porozumění hlavních online marketingových kanálů a nástrojů se zaměřením na sociální sítě. Ty jsou v průběhu práce popsány detailně tak, aby bylo pochopeno jejich postavení v rámci internetu. Jako nejrelevantnější sociální sítě, které je možné použít pro marketingovou strategii, jsou zvoleny sítě Facebook a Instagram. Následuje tvorba reklamní kampaně na zvolených sociálních sítích, která je poté zanalyzována pomocí jednotlivých online nástrojů pro správu reklamních kampaní. Ke konci práce je provedena optimalizace, v níž jsou aplikovány změny marketingového i brandového charakteru. Optimalizace práce je postavena na datech z předchozí analýze reklamní kampaně.
The diploma thesis is focused on the issues of creation and optimalization of marketing strategy on social sites including an application of branding. The goal of this thesis is to understand the most important online marketing channels and tools with main focus on social sites. These sites are described in detail in the thesis to understand their status on the internet. As the most relevant social sites that can be used for marketing strategy are Facebook and Instagram social sites. Followed by creating an online marketing campaign on chosen social sites that is analysed by several online tools for correct measuring. In the end of the thesis is a process of application of optimalization where changes are both connected to marketing and branding. An optimalization is based on the data from the previous analysis of ads campaign.
Description
Subject(s)
online marketing, branding, sociální sítě, konverze, internet, PPC, SEO, Facebook, Instagram, online marketing, branding, social sites, conversion, internet, PPC, SEO, Facebook, Instagram
Citation
ISSN
ISBN