Marketingová komunikace podniku

Abstract
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti KODAP. První část této práce vychází z teoretických východisek marketingové komunikace včetně základních nástrojů, moderní a integrované marketingové komunikace. V praktické části je nejprve představena společnost KODAP, s. r. o. a následně zanalyzována její současná marketingová komunikace. Podstatnou součástí této práce je také uskutečnění a následné vyhodnocení dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem je zjištění vnímání vybraných nástrojů komunikačního mixu. Na závěr jsou na základě výzkumu a literární rešerše formulována doporučení pro marketingovou komunikaci, která by mohla vést ke zlepšení současné situace.
The bachelor thesis deals with the marketing communication of KODAP. The first part of this thesis is based on the theoretical basis of marketing communication including basic instruments, modern and integrated marketing communication. In the practical part first the company KODAP, s. r. o. is introduced and followed by the analysis of its current marketing communication. The substantial part of this work is also dedicated to the conducted research and subsequently to the evaluation of a questionnaire survey. The main aim of the research is to find out the perception of selected instruments of the communication mix. In conclusion, based on the research and literary research, recommendations for marketing communication is suggested, that can lead to an improvement in the current situation.
Description
Subject(s)
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, online komunikace, marketingový výzkum, marketing, marketing communication, communication mix, online marketing, marketing research
Citation
ISSN
ISBN