Společenská odpovědnost firem jako konkurenční výhoda podniku

Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na téma společenské odpovědnosti firem v praxi a její následné využití pro tvorbu konkurenční výhody daného podniku. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl získat podněty pro návrh konceptu rozvoje mladoboleslavského regionu s ohledem na strategii CSR společnosti ŠKODA AUTO a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska dané problematiky, její oblasti, charakteristické znaky, celosvětový a místní rozvoj a následné propojení tohoto tématu s konkurenceschopností a konkurenční výhodou. V praktické části je představena společnost ŠKODA AUTO a.s. včetně rozsáhlé CSR strategie a její implementace v praxi. V další části je zpracováno vyhodnocení dotazníkového šetření. Na závěr práce jsou v návaznosti na získané podněty představeny návrhy řešení konceptu rozvoje regionu, které by mohly představovat pro společnost vytvoření ojedinělé konkurenční výhody.
The diploma thesis is focused on the topic of corporate social responsibility in practice and its subsequent use for creating a competitive advantage of the company. A part of the thesis is a questionnaire survey, which had a goal to get suggestions for the concept of development of the Mladá Boleslav region with regard on the CSR strategy of ŠKODA AUTO a.s. The theoretical part is focused on the theoretical background of the issue, its areas, characteristics, global and local development and the subsequent connection of this topic with competitiveness and competitive advantage. The practical part introduces ŠKODA AUTO a.s. including an extensive CSR strategy and its implementation in practice. In the next part is processed evaluation of the questionnaire survey. At the end of the thesis, proposals for solutions to the development of the region are presented in connection with the suggestions, which could represent a unique competitive advantage for the company.
Description
Subject(s)
Etické podnikání, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, společenská odpovědnost firem, stakeholder, ŠKODA AUTO, udržitelný rozvoj, Ethical business, competitive advantage, competitiveness, corporate social responsibility, stakeholder, sustainability, ŠKODA AUTO
Citation
ISSN
ISBN