Marketinková online komunikace muzea

Abstract
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové online komunikace pro Rodný důmFerdinanda Porsche. V teoretické části práce nejprve představí základní předpoklad pronávštěvu muzea, kterou je cestovní ruch, následně médium internet a marketingovénástroje, které je na něm možné využít. Praktická část představuje firmu ŠKODA Muzeuma její oddělenou část Rodný dům Ferdinanda Porsche. U nich práce rovněž ukáže základníonline komunikační nástroje, které tyto subjekty využívají. Následně autorka vyhodnocujeanketu, dle které určí hlavní cílovou skupinu a akce, které motivují k návštěvě domu. Jakozdroj informací byl využitý dotazník, který je v expozici Rodného domu. Na základězjištěných informací byl zvolený hlavní komunikační nástroj Facebook a pro tento nástrojbyl poté vytvořený návrh na marketingovou komunikaci.
The aim of this work is to design marketing online communication for the FerdinandPorsche Birth House. The theoretical part of the thesis will first introduce the basicprerequisite for visiting the museum, which is tourism, then the internet media andmarketing tools that can be used on it. The practical part introduces the ŠKODA Museumand its separate part, the Ferdinand Porsche Birht House. It will also show the basic onlinecommunication tools they already use. Subsequently, the author evaluates the surveyaccording to determine which is the main target group and actions which motivate visitorto visit the house. The source of information was a questionnaire, which is in theexposition of the Birth House. Based on the foundin formation, had been chosen the maincommunication tool Facebook and for this tool had been creaited marketingcommunication.
Description
Subject(s)
Facebook, komunikační nástroje, marketing, marketingová komunikace, muzeum, onlinemarketingová komunikace, propagace, Communication tools, Facebook, marketing, marketing communication, museum, onlinemarketing communication, promotion
Citation
ISSN
ISBN